Married Couple From Louisiana Makes Move to Dauphin Island, Alabama
Pastor Lynn and his wife Vanessa are moving from Louisiana to enjoy the small-town beach life of Dauphin Island, Alabama. They want a home with neighborhood feel that will allow them to stay active in the community.