Kodiak Island: Ready, Set, Go
Living in Hawaii as a Coast Guard rescue swimmer, David has an opportunity to transfer with his wife Ashley and children to Kodiak Island, Alaska. They are ready to start an adventurous life in this nature-filled paradise.