Private Parts
Jazz plans a rally for Black Trans Lives with Peppermint as the headliner. When Sander finds out his date hasn't had gender affirmation surgery, he finds himself questioning their potential for intimacy. Meanwhile, Jeanette cuts loose over cocktails.