Miami Model Finds a New Look in Thailand
A Miami model hopes to take her career to new heights by starting her own modeling agency in Chiang Mai, Thailand. With the low cost of living, Chiang Mai has become one of the most desirable places for digital nomads, so she faces some stiff competition.