Arizona House Flippers Seek R&R in Costa Rica
Burned out from working long hours in real estate, an Arizona family looks for relaxation in the jungles of Ojochal, Costa Rica. They're looking for a place with rental potential to recoup costs, but in a rapidly expanding market, they may be priced out.