Real Estate for Dummies in Montgomery
A couple turns to ventriloquist turned real estate agent Tammy and her partner Charlie in their search for a family home in Montgomery, Alabama. Though Tammy's partner may be a bit wooden, he's got a lot of opinions to help this couple find a dream home.