Comfort Food
Franco Noriega makes a classic comfort food meal with a Peruvian feast featuring crisp and fluffy Baby Arepas, juicy Pollo a la Brasa smothered in a spicy green sauce, a side of Papas Huancaina with a Spicy Cheese Sauce and a refreshing Pisco Sour.