All the Pretty Horses
The Raneys rush to Texas homesteaders in severe hardship and unable to realize their dream of rescuing "kill" horses. Misty builds a multi-tier garden and duck pond, Marty constructs an innovative horse barn and Matt designs a unique storm shelter.