A Second Chance
The home Ben and Erin renovated for actor Richard T. Jones and his wife, Nancy, to lease to a local resident is destroyed by a tornado. Ben and Erin fix the damage and re-imagine the home by incorporating the owner's favorite colors and a new backyard.