The Edible Artifacts
Inspired by Polyjuice Potion, James and Oliver Phelps challenge the five remaining teams to recreate two items as hyperrealistic edible showpieces. Judges Carla Hall and Jozef Youssef decide which team made the most convincing and delicious artifact.