The Great Hall
For the finale in the Great Hall, hosts James and Oliver Phelps ask the bakers to create 6-foot-tall showpieces. Warwick Davis, Evanna Lynch and Bonnie Wright return, joining judges Carla Hall and Jozef Youssef to crown the Wizards of Baking champions.