No Time to Swap
Seven teams arrive in Venice Beach, CA, ready to sell. Chef Antonia Lofaso challenges them to craft a signature dish that reflects who they are as a food truck. Tyler Florence makes the trucks to swap teammates, and a rivalry heats up.