A Bitter Pill To Swallow
While Gordon and Barnes continue cleaning up Gotham, Gordon faces one of the city’s most dangerous hitmen, Eduardo Flamingo. Meanwhile, Nygma and Penguin cross paths again, and Bruce pressures Galavan into handing over the name of his parents’ murderer.