Enter the Mammoth Claw
Dustin's crew is finally down to virgin ground but discovers their equipment is no match for the giant boulders at Rockfall Ravine, so Wes fabricates a new tool for their arsenal -- The Mammoth Claw. Fred puts greenhorn Scott to the test.