Moonlighting
Rex learns that two former Providence agents named Rombauer and Lansky are busting small E.V.O.s on Coney Island. During a battle with a Toad E.V.O., Rex goes to talk to the E.V.O. guys and helps battle the Toad E.V.O., which gets away.