Valar Morghulis
Tyrion awakens to a changed situation. King Joffrey doles out rewards. As Theon stirs his men to action, Luwin offers some final advice. Brienne silences Jaime; Arya receives a gift; Dany goes to a strange place; Jon proves himself.