Sami Engine Swap
Ian brings back the Suzuki Samurai, this time for an old-fashioned engine swap. He's going to take out the mechanical four-cylinder diesel VW engine and upgrade it with a common rail VW diesel out of a wrecked vehicle sitting at the shop.