A Million Dollar Hoarder Home
A real estate agent and his wife purchased a million dollar flip, but it's a rat-filled hoarder house. Tarek must confront a low-budget approach and wrangle in their rogue contractor, all before the dropping market ruins their flipping dreams forever.