An Old Rancher Gets a Chef-Inspired Facelift
Two restaurant owners live in the house her grandfather built, but it's too old-fashioned for their taste and two active boys. When they call on Dave and Jenny to update their outdated ranch, the results are inspiring, modern and ready for entertaining.