Searching for World War II's Lost Hero
Armed with a new eyewitness account and cutting-edge tech, Josh travels to Micronesia and dives the Pacific to find a lost P-47 Thunderbolt. Piloted by an American hero, the plane took part in a daring raid during the final days of World War II.