Alexander's Lost Tomb
Spanning Europe and Africa, Josh's chase for Alexander's remains and fortune ramps up. Clues mount in a flooded ruin beneath Alexandria, Egypt. Later, Josh gathers shocking evidence Alexander's body may actually lie in Venice's St. Mark's Cathedral.