Mysterious Relics
A new investigation into the Shroud of Turin, a cloth said to have covered Jesus' body, reveals clues toward its authenticity. Modern tools are used to analyze photos of ghosts from the 1800's. The creator of the enigmatic Georgia Guidestones is revealed.