Bigfoot Island
After finding strange evidence in California, the team journeys to Prince of Wales Island, Alaska, to find Bigfoot. And as mysterious screams terrify the locals, Ronny, Mireya and Russell uncover chilling proof that they're not alone in the wilderness.