Who's Minding the Ed/Pick an Ed
Ed ropes Edd and Eddy into taking care of Rolf's animals while Rolf attends a family reunion. Then, suspicious that the other kids are badmouthing him, Eddy goes undercover as new kid Carl from Ecuador.