Fool on the Ed/A Boy and His Ed
Eddy decides he's going to play practical jokes on the neighborhood kids, but the Prank Master beats him to it. Then, the Eds find out Kevin has a garage full of jawbreakers and resolve to become his best friend so he'll give them some.