Mo Donuts, Mo Problems
To Deon's delight, Darian gets her first job at a doughnut shop, but she soon finds herself in over her head. The Derricos hold a car wash fundraiser for the family of Dawsyn's heart donor. GG's battle with chemo threatens to overwhelm her.