Quarantine With Eighteen
The Derricos endure the coronavirus pandemic with two high-risk family members in their house: GG and Dawsyn. Despite making every effort to stay safe, Deon and Karen's worst fears are realized when Dawsyn is rushed to the ER in the middle of the night.