Chicken and Briskets
Guy Fieri checks out a funky place in Fargo, ND, that's piling barbecue onto mac and a Mexican joint in Florida that's pumping out righteous recipes inside a gas station. Plus, a Philadelphia spot is serving up hearty home cooking.