Head Band/Stuffed Animal House/Used Ink
Dexter discovers Dee Dee has a viral boyband infecting her brain. Then, when Dee Dee brings her stuffed animals to life, Dexter and Dee Dee must catch them before Mom and Dad notice. Finally, Dexter invents hypnotic ink.