Copping an Attitude/A Failed Lab Experiment/Grand Daddy of All Inventions
Dexter's exceptional grades allow him to attend college early. Unfortunately, he discovers his new school is party central. Then, Dexter has finished creating a pair of glasses. Finally, Dexter's Grandpa reveals he too is an inventor.