Dexter and Computress Get Mandark/Pain in the Mouth/Dexter vs Santa's Claws
Computress leaves Mandark and joins forces with Dexter. Then, Krunk develops a toothache from a chip stuck in his tooth. Finally, Dee Dee uses the lab computer to send her wish list to Santa Claus but Dexter doesn't believe in Santa.