Hard Day's Day/Road Rash/Ocean Commotion
When Dee Dee explains Dexter's bad luck is due to the moon, Dexter decides to move the moon. Then, when Dexter gets a bike, he's told to go outside and play with Dee Dee. Finally, Dee Dee befriends a whale on a family outing to the beach.