Disorder on the Border
On the Time Bandit, crew conflict in winter weather puts Johnathan's leadership to the test. Sig and Mandy risk a heavy fine chasing the biomass along a boundary line. Jake struggles with managing an injury-prone crew member hellbent on earning his share.