A Shot in the Night
33-year-old single mother Lindsey Wilkins is found shot in the head by an apparent suicide. When no gun is found, police suspect murder and soon uncover a trail of dark secrets and deadly betrayals. Then, a shocking twist puts the case in jeopardy.