The Girl Who Died Twice
In 1981, 13-year-old Mary Day vanishes, and Investigators suspect her stepfather may have killed her, but they never recover her body. Decades later, a woman claiming to be Mary appears, stirring suspicion and debate. Is this Mary Day or an imposter?