The Rhode Island Rumor Mill
The girls head to Rhode Island for the opening of their family restaurant. Then, Olivia tries to prove she's a worthy business partner, Sophia opens up about the pressure she feels as Olivia's sister and Aurora navigates questions about her relationship.