Operation: S.A.F.E.T.Y.
A safety obsessed Senator spends eleventy-billion dollars to construct an army of colossal robots capable of firing blasts that encase swingsets, bicycles, Rainbow Monkeys and anything that could possibly harm kids in bubblewrap.