Taraji P. Henson's Garden Surprise
Taraji P. Henson recruits Jonathan and Drew to give back to the woman she considers like a second mother. Taraji upgrades her beloved backyard into a five-star garden oasis fit for entertaining, her love of potting plants, and relaxation.