Terry Crews' Outdoor Upgrade
Actor and superstar Terry Crews teams up with Jonathan and Drew to deliver his close friend and driver a stunning upgrade to his home's backyard. Terry pulls out all the stops with a stylish outdoor kitchen, dining space and top-of-the-line outdoor gym.