Snow Beans/Irreconcilable Dungferences
The Beans Scouts and the Squirrel Scouts go skiing, and Lazlo and Lumpus discover the mountain isn't big enough for the both of them. Then, Skip and Chip have a big fight, and it's up to Lazlo to get them back together again.