Magnificent Mississippi River
Andrew Zimmern follows Mark Twain's path down the Mississippi River for a taste of Americana. Floating from meal to meal, he tries frog legs on a cargo ship, hunts wood duck and learns the art of Deep South pheasant pot pie.