What Kind of Recipe is This?!
Geoffrey Zakarian evaluates the four chefs' recipes by attempting to cook their dishes. Then he throws a party with local chefs and food critics -- all picky eaters with dietary restrictions -- to see if the hopeful restaurateurs can adjust their menu.