A Giant Challenge
As Hot Rod recovers, Jack devises a plan to help 400-pound Andrew the Giant get in the ring -- but first, he needs to lose weight. Lil Show's family surprises him in TN, and a slip of the tongue leads to a massive blow-up between Pinky and Syko.