Antifreeze
Ryan makes Gotham's "30 Under 30" list. When Sophie's sister, Jordan, goes missing, she and the Bat Team quickly realize that Freeze's missing weapon hasn't been fully contained. Mary isn't feeling quite herself as Alice's hallucinations get stronger.