Barnwood Blowout
The crew saves barnwood from a dangerous barn in Lewistown, PA. Mark Bowe scouts an old log cabin in Missouri, a barn in New Hampshire and a home in Texas. Alex and Tim visit the longest covered bridge in Pennsylvania.