Big Risk in the Big Easy
Armed with experience flipping decrepit houses, Keith and Evan expand their business to New Orleans and renovate a dilapidated duplex. Between a failing foundation, bees and a spiraling budget, they quickly find out that they aren't in Detroit anymore.