Modern Comfort Food: Bake It Delicious
Ina Garten is baking up a storm, starting with a make-ahead Truffled Mac and Cheese. She also bakes a decadent Bittersweet Chocolate Cake, a dramatic Apple Cinnamon Dutch Baby and some astonishingly delicious Salted Pistachio Meringues.