The Boy Who Cried Divorce
Manuel and Ashley's beliefs are at odds. Mahmoud threatens divorce. Sophie's friend reveals news that gets Rob fired up. Liz's mom has a talk with Ed. Kobe's friends' opinions impact his marriage with Emily. Jasmine considers leaving the US.