The Outlaw Josey Wales
Clint Eastwood directs and stars this western as a farmer turned outlaw, seeking vengeance and redemption.
Clint Eastwood directs and stars in this classic western about a farmer turned outlaw after his family's murder. On the run from bounty hunters and soldiers, he finds new allies and a new purpose.