The Island
A man living in a futuristic sterile colony questions his existence when his friend is chosen to go to the last uncontaminated place on earth.
A man (Ewan McGregor) living in a futuristic sterile colony begins to question his circumscribed existence when his friend (Scarlett Johansson) is chosen to go to the Island – reportedly the last uncontaminated place on earth.